luni, 6 decembrie 2010

vis urat...

Visez... dorm si visez cel mai oribil vis pe care l-am avut vre-odata. Visez, plang in vis si sufar. Plansul ma trezeste insa, asa cum se intampla mereu.... Ma trezesc, e noapte, iubita mea se uita la mine si ma intreaba calm, duios:"
 "-Ce este puiule ?", iar eu ii raspund "- Ah mami ce vis oribil am avut, am trait un cosmar in acest vis, se facea ca fara sa realizez devenisem alt om si nimeni si nimic nu  ma putea convinge de asta. Purtarea mea devenise un cosmar pentru tine, iar sufletul tau suferea incet dar aprig.
Se facea ca ne despartisem, ca nu ma mai iubeai, iar eu sufeream de dorul tau, plangeam...plansul m-a trezit..."
Apoi pun capul usor in perna, o strang in brate duios, mangaindu-i lin fruntea si ochisorii si spunandu-i
"-Draga mea, atat de real mi s-a parut acest vis, atat de urat, incat am realizat cat esti de minunata. Te iubesc comoara mea, te iubesc lumina vietii mele si stiu ca acest vis a fost ingeresc, stiu ca Dumnezeu a vrut sa-l am..."
Am strans-o apoi mai tare in barte, sarutandu-i ploapele, jurandu-i iubire, intelegere si mai ales respect.
Ea s-a ghemuit apoi angelic la umarul meu si mi-a spus:
"- Dormi, puiule, a fost un vis urat..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu