marți, 7 decembrie 2010

Juraminte...

Jur ca:
  •   Am sa incerc sa traiesc cat mai frumos cu putinta
  •   N-am sa ajung niciodata sa fac lucruri care nu ma reprezinta
  •   N-am sa-mi vand niciodata inima, sufletul si principiile
  •   Am sa ma bucur mai mult de lucrurile mici si simple dar care devin atat de importante cand lipsesc
  •   Sa devin omul de care oamenii au nevoie, de care sufletul tau ii e dor 
  •   N-am sa las timpul sa treaca fara sa le spun celor dragi cat de mult ii iubesc
  •   Am sa depun toate eforturile sa ma arat demn de toate lucrurile frumoase pe care mi le-ai oferit
  •   N-am sa las anii sa-mi imbatraneasca sufletul
  •   Te iubesc si o sa iubesc oamenii din preajma mea..., oamenii pe care i-am atins sufleteste si care m-  au atins sufleteste...!
Acesta este juramantul meu in fata vietii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu