sâmbătă, 14 mai 2011

Eu sunt !



Cine sunt eu, sunt un fluture, asezat sa se odihneasca pe o frunza de tacere…
Cine sunt eu, sunt un gand, angrenat intr-un fabulos dans cosmic fara de sfarsit…
Cine sunt eu, sunt surasul stelelor in noapte…
Cine sunt eu, sunt marea ce scalda nisipul…
Cine sunt eu, sunt un fir de praf, purtat pe cai nebanuite prin univers de vanturile stelare…
Cine sunt eu , sunt lacrima raului fara intoarcere…
Cine sunt eu , sunt o fila dintr-o carte…
Cine sunt eu, sunt firul de nisip purtat de vant pe aripi de condor.
Cine sunt eu , sunt trenul ce poarta amintiri eterne,
Si duce mai departe ….tarziu in noapte lumini si umbre ce pier in zi .desarte…
Sunt iubire, lacrima, durere,
Sunt dor nebun de bucurie,
Sunt dor nebun de fericire,
Sunt dor nebun de libertate.
Atunci cand treci prin ale lumii zboruri
Condor ce vezi pamantul…
Ia urma pasilor din adancuri
Si te- nalta in zori pe aripi de soapte…
Sunt ceea ce sunt fiindca sunt ceea ce sunt…
Sunt eu !
Cine esti tu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu