marți, 7 decembrie 2010

8 Decembrie: Aniversarea noastra...

Un suflet cald sa ma-nteleaga, l-am cautat o viata-ntreaga, sa fiu al ei, sa fie a mea, sa fim noi doi, dragostea mea !
Pot sa se sfarame muntii, pot sa se clatine dealurile dar dragostea mea nu se va muta de la tine ! Fiindca te iubesc si esti nepretuita in ochii mei, cat timp va exista soarele si luna, cat timp florile nu-si pierd parfumul, cat timp pasarile ciripesc, cat timp respir, voi fi al tau, iar tu vei fi aleasa inimii mele !

TE IUBESC! CU TOATA DRAGOSTEA,  DE LA BOGDAN PENTRU CEA MAI SCUMPA SOTIE!

Casatoria este un legamant sfant ! Iubirea, o daruire reciproca si neconditionata. Casnicia, o binecuvantare data de Dumnezeu. Cand viata o sa ofere zile furtunoase, fiecare dintre noi trebuie sa-i ofere celuilalt intelegere, ingaduinta si multa dragoste. Doar asa vom avea parte de o viata de familie plina de fericire si multe impliniri sufletesti.

IARTA-MA, COMOARA MEA !


                                           La Multi Ani , Dragostea mea!!!

Un comentariu: