luni, 6 decembrie 2010

Am invatat...

  • Am invatat ca nimeni nu e mai tare ca trecutul, pe acela nimic nu-l poate schimba
  • Am invatat ca daca stai sa judeci oamenii nu mai ai timp sa-i iubesti
  • Am invatat ca daca cineva nu te iubeste cum ai vreau tu, nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul
  • Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fi iertat de altii, cateodata trebuie sa te ierti pe tine insuti.
  • Am invatat ca in viata nu ai totul cand vrei tu ci atunci cand ii respecti pe ceilalti
  • Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca, tot ce poti face este sa fii o persoana iubita
  • Am invatat ca iubirea nu se masoara in cuvinte rostite ci in dovezi ale acestora
  • Am invatat ca fericirea e o calatorie nu un loc anume
  • Am invatat ca atunci cand sunt suparat am DREPTUL sa fiu suparat, dar nu am dreptul sa fiu si rau, mai ales cu cei din jur
  • Am invatat ca in momentele cele mai sublime ale iubirii, nu trebuie sa minti niciodata si sa nu provoci dureri sufletesti
  • Am invatat sa sufar, am invatat sa plang
  • Am invatat sa recunosc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu