joi, 20 octombrie 2011

Povestea mea...


"Fairy tales are more than true: not because they tell us that dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten." – G. K. Chesterton
------------------------------------------
Ma intreb uneori, cum e sa traiesti intr-o poveste ?
Vreau sa fiu un personaj dintr-o poveste. Vreau propriul meu taram cu tot felul de culori care inca n-au fost inventate. Vreau bucurii despre care altii nici nu stiu. Vreau sa simt ce inseamna dulce, vreau sa ating cerul, vreau sa am maini si picioare de guma, care se intind peste mari, tari, oameni si amintiri. Vreau sa iau un ceas si sa schimb cursul timpului. Vreau sa traiesc... intr-o poveste.
Intr-adevar, nu mai e ca atunci cand eram mic. Acum, pot sa fac asa incat sa traiesc intr-o poveste, nu doar sa-mi imaginez. Ma straduiesc foarte tare, sa stiti ! Ma lupt cu tot felul de dragoni pe care voi nu-i vedeti. Ma straduiesc zi de zi sa resping realul. Uneori, imi iese atat de bine personificarea unui om mare, incat seara, acasa, rad sub plapuma ca i-am pacalit pe toti. Alteori, zambesc si dau din cap cu cea mai mare seriozitate, dar in mintea mea stiu ca e un joc si incerc sa anticipez urmatoarea miscare. E greu. Uneori obosesti si taci. Insa eu n-am sa obosesc niciodata. Am sa alerg si am sa alerg, pana cand voi simti ca mi se taie picioarele,  pana cand ma va lasa respiratia – am sa alerg spre povestea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu