marți, 4 ianuarie 2011

Legamant

Eu am plecat, dar simt ca esti aici cu mine,
Sa-ndeplinim destinului cuvant…
In rostul scris al legilor divine
Nu poti desprinde cerul de pamant.

Ne-a fost sortita o singura lumina,
Un singur cer, un soare si-un pamant,
Un singur Eden ne va fi gradina
Si viata doar un singur legamant.

Am fost legati de-o singura chemare,
Un singur rost si-un singur adevar.
Cum poate trece timpul in uitare,
Cand ne-am facut acelasi rost ?

Acelasi gand l-am prefacut in soapte,
Acelasi dor iubirea ne-a cuprins,
Am strabatut aceeasi zi si noapte
Si-aceleasi timpuri impreuna am atins.

Acelasi vis l-am ratacit prin stele,
Cu-acelasi pas am strabatut nevoi,
In zilele cu nori si clipe grele
Am plans aceeasi lacrima amandoi.

3 comentarii:

  1. Minunat, va iubesc pe amindoi.S.

    RăspundețiȘtergere
  2. Surioara mea :( ... si eu te iubesc !

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Am citit ultimele tale poezii de sus in jos, dar nu ordinea e importanta ci felul in care tu traiesti aceste poezii.
    Le citesc cu placere si totodata cu sentimentul ca si eu traiesc alaturi de tine frumusetea textelor ce le asterni atat de frumos.
    Nu pot decat sa te felicit.

    RăspundețiȘtergere