joi, 6 ianuarie 2011

Departe...

Aproapele e parca mai departe
Azi e un maine confuz, iar tu imi pari departe
Tu nu esti aici si poate n-ai sa fii
Sau poate esti, dar poate prea departe

Am scris atat de multe despre tine,
Ti-am scris atat de multe despre mine,
Dar ai ramas la fel, cu sufletul de gheata ?
Reda-mi iubirea, comoara mea de-o viata !

Eu te gasesc  fara sa vreau, in orice gand,
Iar de te pierd, in suflet te gasesc,
Sa plang, sa rad, sa uit sau sa visez ?
Tu esti aici...dar esti departe.

4 comentarii:

  1. Scuze ca postez din nou , dar am vazut ca ai schimbat MOTTO-ul si as vrea sa te contrazic cu o chestie:

    Nu spune niciodata niciodata ;) !!!!

    Keep going, my friend

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Cataline, poeziile pe care le scriu nu inseamna decat starile mele... evident ca acel "continua" este irelevant. Nu am abandonat niciodata :) Sentimentele mele sunt poate mai puternice decat au fost vre-odata.
    Iar legat de Motto, ce sa zic, din punctul meu de vedereeu asa vad lucrurile, din punctul altora de vedere e posibil sa fie vazute altfel.
    Dar sa sti ca niciodata nu voi spune niciodata ;)

    O seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase poezii. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere