luni, 3 ianuarie 2011

In lumea viselor desarte...

Traiesc in lumea viselor
Hranindu-ma cu amintiri
Sperante si iluzii moarte,
Cu inima impartita...in mii de bucatele
Trec mai departe peste tot
Si las in urma doar durere.
Zi de zi privesc la geam
Si-astept iubirea in zadar
Ea a uitat de mine ?...Ea a uitat de NOI ?
Lacrimi curg dar fara rost
Nu pot reinvia ce-a fost,
O lupta grea e viata mea,
Intre fericire si tristete...intre lacrimi si durere!
...Ma amagesc din nou...si imi mint inima
Plutesc din nou in lumea viselor.

6 comentarii:

  1. Si ii pasa ? Sunt tare curioasa daca iubita asta a ta pentru care scri asa frumos se mai gandeste la tine. Am citit blogul tau si vad ca a trecut ceva vreme de cand tot scri.
    Pe mine m-ai fi dat gata :) dar daca pe ea nu, e clar ca o doare-n ... de tine. E timpul sa mergi mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te grabi sa mergi mai departe,deabea acum ai inceput sa o cunosti si sa o intelegi...........va fi bine pt ca ai foarte multa vointa si aveti multe in comun. Orgoliul e devina la ea.Ai rabdare si veti reusi.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Anonim, inteleg ca esti cineva care ne cunoaste... Iar daca ma cunosti sti ce inseamna "mai departe" pentru mine... Doar viata merge inainte, asa cruda cum e ea... nu si sentimenele mele :( care raman aceleasi si care nu se vor schimba niciodata :(.

    RăspundețiȘtergere
  4. Amalia, vad ca ti-ai facut si blog :))) Nu spune ca te-a inspirat Bogdan ca nu te cred. Pacat ca nu il lasi public, sunt curios ce scri acolo :))
    Te rog si eu respecta-i suferinta si dorul si nu mai fi atat de incisiva. Pe mine cel putin ma dezgusta felul in care il tot bati la cap :)

    Bogdane... continua !!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei hai... sa nu fim rai :)) Amalia vede viata asa cum o simte. Felul ei "incisiv" de care zici tu Cataline, este felul ei de a privi lucrurile. Eu nu cred ca le zice cu rautate.

    Amalia, inteleg ca incerci sa ma concolezi, dar crede-ma , nu am nevoie. Multumesc totusi ca esti interesata de blogul meu, si asa cum zicea Catalin, fa-l public sa vedem si noi ce gandesti ;)

    Multumesc tuturor si va doresc o seara minunata !

    RăspundețiȘtergere