sâmbătă, 4 decembrie 2010

Dragostea

Nimic nu te poate ridica mai repede la stele, decat dragostea... si totusi nimic  nu te poate ingenunchea mai repede ca ea. Daca eu voi plange si tu vei zambii, inseamna ca m-am bucurat de placerea de a iubi. Inseamna ca viata mea a avut sens pana acum.
Totusi, la urma...m-am asezat pe genunchii singuratatii mele si iti vorbesc cu cuvinte de lacrimi, pe care inima nu le poate pronunta. Doare atunci cand despartirea intervine, doare mai ales stiind ca nu va mai fi la fel ... Plang, da  plang cu gandul ca poate macar o lacrima va curge pe obraz spre sufletul tau soptindu-ti dezmierdari de dragoste, soptiundu-ti mereu despre iubirea ce ti-o port.
Dragostea te face sa traiesti dar sa si mori cu inima ranita. E trist si greu sa intelegi cum se duce totul de rapa. cum ajungi sa plangi pentru persoana care ti-a fost jumatatea, in viata.

Ne-a pierdut de pe aripa ei iubirea si am cazut straini pe malul altui timp...

2 comentarii: