sâmbătă, 4 decembrie 2010

De ce o iubesc ?


"-Stiu, vad cat de mult ma iubesti,"
Mi-a spus, cu glasul ei de miere,
"-Dar te-as ruga, sa te opresti!
Sa nu-mi mai umpli de durere
Sufletul scriind de moarte"

Tot ea, continua apoi...
"-Hai sa lasam moartea deoparte,
Sa ne rugam la Dumnezeu
Mintile sa ne limpezeasca
Sa-nfaptuim doar ce e bine,
Pasii sa ni-i calauzeasca
Doar cum vrea El si se cuvine."

Ma sfatuia mereu
Iubita mea, muza mea draga,
Ce din oricare poezie
Stia sufletul sa mi-l aleaga.
Stia sufletul sa mi-l aline
Dup-o zi grea, obositoare
Cuvintele ei cristaline
Imi umpleau seara de culoare.
"-Iubitu-le, sunt eu mireasa ta
Nu te purta asa,
Ci strange-ma in brate"
Offf...
Toata tristetea mi-o topea
Prin bezna sa nu ratacesc,
Mi-a demonstrat ca ma iubeste
Si de aceea o iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu