luni, 20 iunie 2011

Ziua de lucru a unei functionare publice

9:35
- Am ajuns la serviciu. In fata biroului meu, 50 de ciudati au facut o coada. M-am prefacut ca incep sa-i bag in seama, dupa care am bagat cartonul cu “Revin imediat” si mi-am scos integramele.
10:00
- Cica vor sa ne taie primele si bonusurile. De la 40 de milioane o sa ajungem la 20??? E o crima! O s-o sun pe Nuti sa facem greva. Nenorocitii aia din fata ghiseului sunt inca tot acolo. Par rezistenti.
10:20
- Deschid usor geamul de la ghiseu. Un bou imi intinde o Milka, sa-i pun o stampila. Hahaha.Pentru o Milka poate cel mult sa imi indrept rictusul..
10:50
- Am sunat-o pe Nuti, maine doar amenintam cu greva. Poate poimaine sa facem greva, ca sa avem timp sa mergem la Mall. Nu inteleg ce tot ii dau astia inainte cu deficitul bugetar. Ce sa-ti spun, ne-au gasit pe noi vinovati … niste magari.
11:25
- E imposibil sa mai lucrezi cu unii idioti. A venit unul transiprat sa isi plateasca nu stiu ce impozite. I-am spus sa se duca dracului cu srl-ul lui cu tot si sa ma caute cand o sa miroase frumos. Mi se duce dreaq tot Yves Rocher`ul.
11:30
- Am pus cartonul cu “Pauza de mese” si am plecat la coafor. Sunt curioasa daca au remarcat pluralul si realizeaza cat dureaza sa iei mai multe mese.
14:00
- Am revenit. Am si mancat cam mult, dar parul imi sta impecabil, asa ca sunt obligata sa ies putin sa ma plimb, ca sa se aseze mancarea...
14:01
O sun din nou pe Nuti, clar trebuie amanata greva aia pe vineri. Nu de alta, dar am vazut la Tantza un decolteu si vreau sa mergem si Vineri in Mall ca se dau primele.
16:05
Vaaaaai  e ora 4, ce zi grea am avut, am mai stat si peste program 5 minute. Dar ce sa fac, Nuti avea chef de vorba.


Iar eu, fraierul...platitor constiincios de taxe voi revenii maine,  poate voi avea noroc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu