marți, 21 iunie 2011

Fericirea

M-am intrebat mereu ce este fericirea, pentru mine, dar abia acum am putin timp sa reflectez asupra acestui termen.
Fericirea da ? Cred ca pentru mine sa fiu fericit inseamna sa fiu multumit sau implinit cu ceea ce am sau cu ceea ce fac. Dar daca stau bine sa ma gandesc bine la fiecare varsta am alte necesitati, deci alte fericiri. Spre exemplu cand eram mic ca fiecare copil eram fericit cand primeam dulciuri sau cand ma jucam ceva frumos, cand am mai crescut valorile astea sau mai modificat si din pacate am ajuns la faza cu banii. Fireste “banii nu aduc fericirea”, nu aduc fericirea adevarata, dar oare femeile cand se duc cu un card fara limita de cont intr-un mall nu-s fericite? Va zic eu ca sunt cele mai fericite atunci! Fireste ca se rezuma la verbul “a avea”, dar fericirea nu se rezuma numai la “a avea” bunuri, pentru a fi fericit trebuie sa mai ai si alte chestii cum ar fi  niste parinti iubitori si sanatosi, prieteni adevarati.
Acum momentan sunt fericit fiindca am reusit sa fac tot ce mi-am propus si fiindca mai am sanse sa-mi indeplinesc visele pe care mi le-am propus, visele pentru mine sunt aspiratii.
Fericirea pentru mine, in viitor se va rezuma la a-mi gasi linistea si la a avea o casa, o masina si un loc de munca care sa ma ajute sa le intretin. Avand toate aceste lucruri si o familie cu niste copii frumosi si sanatosi care sa se bucure de tot ce am putut agonisi, care  va putea sa-mi ofere stabilitate, echilibru, dragoste si caldura. Abia atunci voi considera ca mi-am implinit toate visele si cred ca voi fi pe deplin fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu