duminică, 22 ianuarie 2012

Zilele si muzica lor...

Ca de obicei, mai ales cand am capul plin de ganduri, dau peste cantece care ori ma scot din rahat, ori ma baga, ori, paradoxal, ambele.
Dat fiind ca e duminica, pot sa fac o scurta trecere in revista a cantecelor care s-au suit saptamana asta la mine in cap si au ramas acolo.
Luni: Luna amara - Rosu Aprins. Era undeva pe repeat, ca o placa stricata, o data cu valurile care se apuca sa mai vuiasca periodic in capul meu.
Miercuri: Savage Garden - Truly Madly Deeply. O daaaa... saptamana asta am fost si truly si deeply :)
Joi: Skylar Grey - Invisible . Profunda, adevarata...de-a dreptul mi-a ramas in gand...in inima si in suflet, chiar m-am simtit invizibil in ziua aceea
Vineri: Christina Aguilera - I'm OK. Cantec de visat, cantec de inceput. Cantec care a insotit toate celelalte cantece.
Sambata: Bed of Roses - Bon Jovi. O data pe saptamana nu pot si eu sa visez ? Sa imi bantuie creierii glam rock-ul din nou? Macar pentru parul si incruntarile lui Jon.
Duminica, adica azi: Evanescence -  My Immortal. E frig, a inceput sa viscoleasca afara, viscoleste si in capul meu. Ma simt inspirat si voi continua sa scriu la "Colectia mea de ganduri"
Iar maine e luni (din noua-la naiba) si maine e timp de noi obsesii si de noi invarteli intr-un carusel pe care inca nu am avut onoarea de a-l cunoaste dar nu e timpul pierdut. Ce misto, cata incredere putem sa avem in ziua de maine ! Si de cele mai multe ori ne tradeaza, o uram si devine o "ieri" nesuferita si mica, demna de uitat. Si speram mereu si mereu la un "maine" perfect. Ce oameni defecti :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu