joi, 13 ianuarie 2011

Declaratie de Dragoste !

Cand vreau sa traiesc, ma apropii de tine; mainile mele te cauta , te intalnesc si simt cum in mine urca seva proaspata a pamantului, amestecata cu tot ce esti tu. Cand vreau sa visez, ma apropii de sufletul tau, iar gandurile mele iti cuprind fruntea…
De cate ori imi aduc aminte de ochii tai, albastri ca cerul, in care imi oglindeam chipul si care ma fermecau de fiecare data, ma gandesc la minunatele clipe petrecute impreuna, atunci cand iubirea ne lumina pasii pe taramul argintiu al dragostei. Imi aduc aminte de mangaierile tale, dupa care acum trupul meu tanjeste. Buzele mele sunt insetate de saruturile tale, iar degetele mele doresc sa alerge prin parul tau si sa-ti simta finetea trupului.
Dar acestea raman doar amintiri… amintiri pe care le-am scris in cartea inimii mele. As vrea totusi sa nu raman doar cu aceste amintiri, as vrea sa am siguranta ca voi mai petrece si alte clipe de neuitat alaturi de tine. Am atatea sa-ti ofer, iubito ...

Pentru ca te-am iubit, te iubesc si te voi iubi mereu !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu