duminică, 26 decembrie 2010

Mi-e dor de tot si toate.

Mi-e dor de diminetile senine...
Mi-e dor de imbratisarile sublime...
Mi-e dor de zambetul ei...
Mi-e dor de fericirea ei...

Mi-e dor de tot si toate.

Mi-e dor de dragostea ei...
Mi-e dor de supararea ei...
Mi-e dor mangaierea diafana a serilor frumoase...
Mi-e dor de draga mea...

Mi-e dor de tot si toate.

Mi-e dor de vraja ce m-a cuprins...
Mi-e dor de ochii ei aprinsi...
Mi-e dor de un sarut incins...
Mi-e dor, mi-e dor sa-i spun cat o iubesc...

Mi-e dor de tot si toate.

4 comentarii:

  1. Am gasit blogul tau pe internet, cautand ceva frumos sa o pot impresiona pe gagica mea. Nu stiu daca am voie si mai bine te intreb daca pot sa ma inspir din ce ai scris tu pe aici. Ti-as fi recunoscator.

    Multumesc,
    Radu C.

    RăspundețiȘtergere
  2. Radule, eu cred ca fiecare dintre noi are ceva de spus. Incearca sa fi original, incearca sa-ti exprimi sentimentele fara sa te inspiri de undeva. Daca prietena ta te cunoaste, va aprecia mai mult cuvintele tale decat trairile mele.
    Crede-ma, e important ce simti tu pentru ea si exprima-te asa cum o cunosti, vei avea mai mult succes.
    Nu cred ca trebuie sa o impresionezi, mai degraba va aprecia ceea ce esti si nu ceea ce vrei sa fi.
    Iti doresc succes !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru incurajari. Cred ca ai dreptate, intre timp mai gasisem cateva citate si mesaje pe net, dar tu spui ceva adevarat, trebuie sa ma aprecieze asa cum sunt nu cum vreau sa fiu.
    Multumesc pentru sfat !

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e Radule, Bogdan are dreptate, fi original, fi tu insuti. Si chiar ar fi interesant sa ne povestesti daca ai reusit sa iti impresionezi iubita si mai ales daca ai reusit sa o cuceresti :)
    Succes !

    RăspundețiȘtergere