joi, 30 decembrie 2010

Ti-as darui...

Ti-as darui, iubirea mea,
Din cerul noptii, de-as putea
Sa decupez… o stea polara,
Doar pentru tine sa rasara,
In orice clipa vei dori.
Ti-as darui, de-as Inflori,
Crengute albe, luminate
Si dragoste pana la moarte…
Din curcubeu ti-as impleti
Un inger care ti-ar sopti
Ce nu reusesc eu sa-ti spun,
Chiar Soarelui de ma opun,
In valuri de iubire-ncinse,
Numai de ochii mei invinse
Sa-ti fie zilele in zori…
Ti-as darui, de mii de ori
Iubirea care m-a invins,
Sa-ti fie drumul neatins
De orice mica adiere,
Chiar de m-as topi de durere,
Ti-as darui tot ce-ti doresti,
M-as multumi sa imi zambesti.
Inima mea ti-as da in dar
Pe-un talger mare de clestar
Dar n-o mai am de mult in piept
De-aceea vesnic te astept
Doar langa tine sa pulseze
Cu-al tau sarut sa se-asorteze
In noptea de magie plina
Ti-as darui din ochi lumina,
Din suflet dragoste curata…
Ti-as darui… viata mea toata.
Ti-as darui, iubirea mea…
De-ai fi aici… nici noaptea grea
Nici zilele n-ar mai fi reci,
De nu ar trebui sa pleci…

Un comentariu: