joi, 9 iunie 2011

Catre sufletul meu...

Dragul meu suflet, stiu ca suferi acum si ca te doare si ca nu stii pe ce drum sa o apuci din nou, si eu te-am adus aici. Inca o data am facut ce am vrut si nu ce e bine, desi stiam ca ai sa ai de suferit terbil. Te vad asa de singur si de trist ca nu pot sa nu plang pentru tine sufletul meu, scumpul meu suflet, si eu tot ce pot sa fac acum e sa te implor sa ma ierti ca am permis sa fii ranit din nou. Nu te intreba cu ce mi-ai gresit pentru ca stii bine ca tu nu gresesti cu nimic. As minti daca as spune ca imi pare rau, sau ca regret, eram constient ca o sa te doara ... si totusi am facut-o, eu te-am adus in starea asta. Ce te rog acum e sa iti revii, stiu ca pentru moment iti cer mult, si ca ai sa imi spui...cum imi permit sa iti cer ceva in situatia de fata, dar nu uita ca faci parte din mine si am nevoie de tine puternic. Vad ca incerci sa te ridici, ca incerci sa fii vesel si asta pentru ca ma iau eu cu una cu alta si te fac pentru moment sa mai uiti de ale tale, si iti promit ca te voi ajuta si de acum inainte ,voi face orice imi sta in putere ca sa te vindec, sa te mentin in viata si sa nu te las sa te inchizi in tine. Ma doare cand vad ca incerci sa te ridici, azi in capul umerilor, maine pe coate, te vad ca obosesti si ca ai nevoie de cineva sa iti aseze o perna, imi pare rau ca nu are cine, si te vad cazand, afundandu-te inapoi in ganduri si tristete. Eh...scumpul meu suflet o sa iti revii, iti promit, o sa reusim si de data aceasta. Nu pot sa iti promit ca o sa fie bine, ca nu ai sa mai suferi vreodata, desi stiu ca asta iti doresti mai mult decat orice, tot ce pot sa iti promit e ca te voi ajuta mereu sa iti revii, ca si in datile trecute, ca si de data aceasta. Plangi acum sufletul meu scump, plangi pentru ca stiu ca asta te ajuta acum, plangi, ca de maine e alta zi, iti promit ca va fi mai buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu