marți, 26 aprilie 2011

Punct si de la capat...

Stiu ca am devenit mai puternic, am despicat unele temeri si am rafinat unele valori. Inca simt cum frica locuieste intr-un cartier izolat  in interiorul meu dar ea nu-mi mai cutremura atat de neascultator firea, a cam pierdut controlul. Stiu ca nu va fi usor, dar mi-am propus sa inaintez, greutatile sunt ca un catalizator in lumea mea, imi place sa lupt cand am pentru ce, realizez ca merita sa-mi indrept pasii staruitor spre acel vis ce de mult traverseaza strazile ratiunii, un trafic nebun intotdeauna  frana realizarea acestuia, acum insa totul a luat o alta intorsatura. O realitate transparenta imi sopteste ca  posibilul nu are limite, imposibilul e dincolo de firesc…Stiu ca am devenit mai puternic, am cules putin curaj din zambetele prietenilor, am inspirat putina speranta din privirile lor si cel mai important am inceput sa ma eliberez de amintirea ta. Mi-am echilibrat pe o balanta sentimentala  sufletul, mi-am disciplinat emotiile si acum cuprind cu privirea  un vis ameţitor…
Si totusi…nu te mai simt, ai trecut ilegal hotarele gandurilor mele, esti doar o intrusa. Suna straniu dar ma bucur ca ai disparut. Suntem doi straini cu o umbra in trecut. Cu fiecare lacrima ti-am sters imaginea intiparita in suflet, ti-am decolorat amintirile salvate cu atata grija. Hmm..sa-ti spun sincer mi-am dezordonat voluntar sentimentele pentru a-ti rataci existenta. Recunosc ca ai ramas o virgula in universul meu, da, o virgula nu un punct , fiindca dupa tine vor urma multe zambete, dupa tine va fi un nou inceput.
Nu te mai simt, m-am eliberat de un vis haotic, nu ti-am putut intelege, probabil, niciodata, pană la capat teorema vietii. Esti un adevarat dictionar de antonime, esti complet antitetica. Mi-am reprogramat  mecanismul sentimental, anulandu-ti prezenta. Zilele trecute mi-am redactat sufletul, am editat pagini noi in care nu mai esti imprimata.

THE END !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu